dijous, 10 de juny del 2010

10 COSES QUE EM FAN FELIÇ


1- Un tarda al local amb en Carles i l'Adrià jugant a ping

pong i explican les nostres vides.



2- La sénsació de llibertat que sents al corre per la

montanya, sense sorolls de cotxes, ni de gent.



3- El contacte de l'aire en la meva care quan vaig

amb bicicleta.



4- Quan el Barça guanya un títol, sóc l'home més

feliç del món.



5- El simple moment en que et sents envoltat per

els amics de veritat.



6- Caminar sota la pluja i notar com les gotes d'aigua

cauen per la care.



7- Veure a la meva família que degut a la distància

que ens separa no la veic gaire.



8- Veure com cremen els mobles vells i les fustes

en la foguera de Sant Joan, em fa feliç perquè

vol dir que ha arribat l'estiu.



9- Celebrar les festes com Nadal, Sant Esteve, Fi

d'any.. amb la família.



10- Estar amb la persona que més estimo del món.







1 comentari:

  1. Un home havies de ser! Ets el primer que cita les victòries del Barça com a moments de màxima felicitat. Això demostra clarament que els homes i les dones són diferents.

    El fet que hi posis les festes tradicionals i familiars demostra que ets molt bona persona i que ets molt jove.

    A veure si pots demana ajuda a algun company (o companya) per revisar l'ortografia: "la cara" és femení, jo "veig" és del verb veure, "muntanya" s'escriu amb "u"...

    ResponElimina